Формування бренду університету засобами PR

Ескіз

Дата

2023

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського

Анотація

В доповіді доведено, що найкращий спосіб просування бізнесу – це інтеграція в маркетингові стратегії як реклами, так і зв'язків з громадськістю. Використання обох засобів дозволяє збільшити частоту прослуховування цільової аудиторії, тобто споживачі повинні піддатися впливу маркетингового повідомлення кілька разів, перш ніж вони його запам'ятають. Спільне використання реклами і PR має важливе значення для підвищення ефективності маркетингових комунікацій. Сучасний раціональний споживач залишається байдужим до багатьох рекламних повідомлень. Тому рекламодавці шукають способи просування своєї продукції, що дозволяють подолати бар'єр споживчого скептицизму і недовіри.

Опис

Ключові слова

бренд-менеджмент, ринок, трансфер технологій, маркетинг, інтелектуальна власність

Бібліографічний опис

Мирошник Т. О. Формування бренду університету засобами PR [Електронний ресурс] / Т. О. Мирошник, Т. О. Кобєлєва, П. Г. Перерва // Інноваційна модернізація економіки України в умовах євроінтеграційних процесів : матеріали 8-ї Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 27-28 листопада 2023 р. / орг. ком.: О. І. Маслак [та ін.] ; Кременчуц. нац. ун-т ім. М. Остроградського [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Кременчук : КрНУ, 2023. – С. 748-752. – URL: http://econ.kdu.edu.ua/files/files/zbirnyk_2023.pdf

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в