Формування бренду університету засобами PR
Дата
2023
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського
Анотація
В доповіді доведено, що найкращий спосіб просування бізнесу – це інтеграція в маркетингові стратегії як реклами, так і зв'язків з громадськістю. Використання обох засобів дозволяє збільшити частоту прослуховування цільової аудиторії, тобто споживачі повинні піддатися впливу маркетингового повідомлення кілька разів, перш ніж вони його запам'ятають. Спільне використання реклами і PR має важливе значення для підвищення ефективності маркетингових комунікацій. Сучасний раціональний споживач залишається байдужим до багатьох рекламних повідомлень. Тому рекламодавці шукають способи просування своєї продукції, що дозволяють подолати бар'єр споживчого скептицизму і недовіри.
Опис
Ключові слова
бренд-менеджмент, ринок, трансфер технологій, маркетинг, інтелектуальна власність
Бібліографічний опис
Мирошник Т. О. Формування бренду університету засобами PR [Електронний ресурс] / Т. О. Мирошник, Т. О. Кобєлєва, П. Г. Перерва // Інноваційна модернізація економіки України в умовах євроінтеграційних процесів : матеріали 8-ї Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 27-28 листопада 2023 р. / орг. ком.: О. І. Маслак [та ін.] ; Кременчуц. нац. ун-т ім. М. Остроградського [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Кременчук : КрНУ, 2023. – С. 748-752. – URL: http://econ.kdu.edu.ua/files/files/zbirnyk_2023.pdf