Сучасні методи та інструменти прогнозування попиту на продукцію виробничого підприємства

Ескіз

Дата

2023-11-24

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Полтавський університет економіки і торгівлі

Анотація

Для сучасного виробничого підприємства, здатність адаптуватися та залишатися на крок попереду має першочергове значення для виживання на ринку. У зв’язку з технологічним прогресом, зростанням глобальної конкуренції, зміною вимог споживачів, і як результат –коливаннями пропиту, виробники стикаються з безпрецедентними проблемами при плануванні виробництва. Однак, маючи правильні стратегії, вони можуть перетворити ці виклики на можливості для зростання та ефективності .

Опис

Ключові слова

прогнозування попиту, інструменти прогнозування, планування, методи

Бібліографічний опис

Заруба В. Я. Сучасні методи та інструменти прогнозування попиту на продукцію виробничого підприємства [Електронний ресурс] / Віктор Заруба, Тарас Чмерук // Маркетинг в умовах діджиталізації економіки країни : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., м. Полтава, 23-24 лист. 2023 р. – Полтава : ПУЕТ, 2023. – С. 180-182. – 1 електрон. опт. диск (CD-R) ; URL: https://bit.ly/478R6WG

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced