Освітні реформи: освітологічний контекст

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті здійснено освітологічний аналіз реформування й модернізації вищої освіти в Україні; розкрито освітологічний зміст понять "реформування освіти" й "модернізація освіти"; обґрунтовано загальні причини реформування й модернізації сфери освіти; розкрито взаємозв’язок освітніх реформ і реформування дотичних до освіти сфер життєдіяльності суспільства; проаналізовано висновки європейських експертів щодо чинників, що гальмують розвиток української вищої освіти; обґрунтовано необхідність розвитку досліджень самої сфери освіти з позиції сучасної методології міждисципліарності.
The osvitological analysis of the reform and modernization of the higher education in Ukraine is made in the article; osvitological context of the notions "reform of education" and "modernization of education" is disclosed; the general principles of the reform and modernization of educational sphere are grounded; the interrelations of the education reforms and reforms of such spheres of the social activities that are closely associated with education are revealed; the conclusions of the European experts about factors that hamper the development of the Ukrainian higher education are analyzed; the necessity of the development of the educational sphere from the position of the modern methodology of the multidisciplinary is grounded.

Опис

Ключові слова

освітологія, освітні реформи, реформування, модернізація освіти, osvitologiya, educational reform, modernization of education

Бібліографічний опис

Сисоєва С. О. Освітні реформи: освітологічний контекст / С. О. Сисоєва // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2013. – № 3. – С. 44-55.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в