Публікація: Essence of the Company's Current Assets, Strategies for Financing
Дата
2023-12
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Видавничий дім "ІНЖЕК"
Анотація
The article focuses on the present-day economic situation, which is characterized by instability and high dynamism of the external environment, mainly affecting the formation and use of assets by companies. General approaches to the allocation of the essence of circulating assets have been formed. In this context, their interpretation, main groups and characteristics are considered. It is determined that the essence of current assets is expressed through the relationships between the following groups of indicators: inventories and return on assets, accounts receivable and return on assets, as well as relations between cash together with cash equivalents and return on assets. On this basis, a structural and logical scheme of the policy of managing the current assets of the company has been built. This allowed to define that the policy of management of current assets of enterprise is a multiaspectual process that concerns the main directions of the policy of formation and financing of current assets. It is substantiated that the policy of managing current assets should ensure a compromise between the risk of liquidity loss and profitability. Three strategies for financing current assets are considered. A conservative strategy for managing current assets can correspond to a moderate or conservative type of current liability management policy, but not to an aggressive one. Any type of current liability management policy can be matched by a moderate current asset management policy. An aggressive current asset management strategy can be consistent with an aggressive or moderate current liability management policy, but not a conservative one. Understanding all the advantages and disadvantages of the strategies for financing current assets allows the company to improve production capabilities, financial position, work with certain types of current assets and ensure the dynamic growth of the company in the strategic perspective
У статті сфокусовано увагу на сучасній економічній ситуації, яка характеризується нестабільністю та високою динамічністю зовнішнього середовища, що в основному впливає на формування та використання компаніями своїх активів. Сформовано загальні підходи до виділення сутності оборотних активів. У цьому контексті розглядається їх інтерпретація, основні групи та ознаки. Визначено, що сутність оборотних активів виражається через взаємозв’язки між такими групами показників: запаси та рентабельність активів, дебіторська заборгованість і рентабельність активів, а також між грошовими коштами й їх еквівалентами та рентабельністю активів. На цій основі побудовано структурно-логічну схему політики управління поточними активами компанії. Це дозволило визначити, що політика управління оборотними активами підприємства є багатоаспектним процесом, який стосується основних напрямів політики формування та фінансування оборотних активів. Обґрунтовано, що політика управління поточними активами повинна забезпечувати компроміс між ризиком втрати ліквідності та прибутковістю. Розглянуто три стратегії фінансування оборотних активів. Консервативній стратегії управління поточними активами може відповідати помірний або консервативний тип політики управління поточними пасивами, але не агресивний. Будь-якому типу політики управління поточними зобов’язаннями може відповідати помірна політика управління поточними активами. Агресивна стратегія управління поточними активами може відповідати агресивній або поміркованій політиці управління поточними зобов’язаннями, але не консервативній. Розуміння всіх переваг і недоліків стратегій фінансування оборотних активів дозволяє компанії поліпшити виробничі можливості, фінансове становище, роботу з окремими видами оборотних активів і забезпечити динамічне зростання компанії в стратегічній перспективі.
У статті сфокусовано увагу на сучасній економічній ситуації, яка характеризується нестабільністю та високою динамічністю зовнішнього середовища, що в основному впливає на формування та використання компаніями своїх активів. Сформовано загальні підходи до виділення сутності оборотних активів. У цьому контексті розглядається їх інтерпретація, основні групи та ознаки. Визначено, що сутність оборотних активів виражається через взаємозв’язки між такими групами показників: запаси та рентабельність активів, дебіторська заборгованість і рентабельність активів, а також між грошовими коштами й їх еквівалентами та рентабельністю активів. На цій основі побудовано структурно-логічну схему політики управління поточними активами компанії. Це дозволило визначити, що політика управління оборотними активами підприємства є багатоаспектним процесом, який стосується основних напрямів політики формування та фінансування оборотних активів. Обґрунтовано, що політика управління поточними активами повинна забезпечувати компроміс між ризиком втрати ліквідності та прибутковістю. Розглянуто три стратегії фінансування оборотних активів. Консервативній стратегії управління поточними активами може відповідати помірний або консервативний тип політики управління поточними пасивами, але не агресивний. Будь-якому типу політики управління поточними зобов’язаннями може відповідати помірна політика управління поточними активами. Агресивна стратегія управління поточними активами може відповідати агресивній або поміркованій політиці управління поточними зобов’язаннями, але не консервативній. Розуміння всіх переваг і недоліків стратегій фінансування оборотних активів дозволяє компанії поліпшити виробничі можливості, фінансове становище, роботу з окремими видами оборотних активів і забезпечити динамічне зростання компанії в стратегічній перспективі.
Опис
Ключові слова
current assets inventories, financing strategies, liquidity, inventories, management policies, поточні активи, стратегії фінансування, ліквідність, запаси, політика управління
Бібліографічний опис
Koliesnichenko A. S. Essence of the Company’s Current Assets, Strategies for Financing / Koliesnichenko A. S., Shen H. // Бізнес Інформ = Business Inform. – 2023. – № 12. – С. 305-311.