Сучасні маркетингові технології

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Львівський національний університет імені Івана Франка

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетинг, маркетингові технології, віртуальні реальність, штучний інтелект, месенджери, персоналізація

Бібліографічний опис

Мірошник М. В. Сучасні маркетингові технології [Електронний ресурс] / Мірошник М. В., Наливко Є. С., Хоробрих А. А. // Тенденції розвитку маркетингу в умовах невизначеності : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., м. Львів, 21-22 березня 2024 р. – Електрон. текст. дані. – Львів : ЛНУ ім. Івана Франка, 2024. – С. 185-186. – Отримано з https://econom.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2024/03/Zbirnyk_Tendentsii_rozvytku_marketynhu_v_umovakh_nevyznachenosti.pdf, вільний (дата звернення 20.06.2024 р.).