Публікація: Сучасні маркетингові технології
Дата
2024
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Львівський національний університет імені Івана Франка
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетинг, маркетингові технології, віртуальні реальність, штучний інтелект, месенджери, персоналізація
Бібліографічний опис
Мірошник М. В. Сучасні маркетингові технології [Електронний ресурс] / Мірошник М. В., Наливко Є. С., Хоробрих А. А. // Тенденції розвитку маркетингу в умовах невизначеності : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., м. Львів, 21-22 березня 2024 р. – Електрон. текст. дані. – Львів : ЛНУ ім. Івана Франка, 2024. – С. 185-186. – Отримано з https://econom.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2024/03/Zbirnyk_Tendentsii_rozvytku_marketynhu_v_umovakh_nevyznachenosti.pdf, вільний (дата звернення 20.06.2024 р.).