Публікація:
Сучасні маркетингові технології

Ескіз

Дата

2024

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Львівський національний університет імені Івана Франка

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетинг, маркетингові технології, віртуальні реальність, штучний інтелект, месенджери, персоналізація

Бібліографічний опис

Мірошник М. В. Сучасні маркетингові технології [Електронний ресурс] / Мірошник М. В., Наливко Є. С., Хоробрих А. А. // Тенденції розвитку маркетингу в умовах невизначеності : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., м. Львів, 21-22 березня 2024 р. – Електрон. текст. дані. – Львів : ЛНУ ім. Івана Франка, 2024. – С. 185-186. – Отримано з https://econom.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2024/03/Zbirnyk_Tendentsii_rozvytku_marketynhu_v_umovakh_nevyznachenosti.pdf, вільний (дата звернення 20.06.2024 р.).

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced