Саморегуляція навчально-професійної діяльності у оптимістичних та песимістичних студентів
Дата
2019
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Діса Плюс
Анотація
У монографії представлено аналіз науково-теоретичних концепцій і підходів до вивчення проблеми ролі оптимізму в емоційно-вольовому, когнітивному, мотиваційному та поведінковому компонентах системи психічної саморегуляції навчально-професійної діяльності у студентському віці. Виявлені особливості прояву оптимізму у якості ресурсної бази психічної саморегуляції навчально-професійної діяльності успішних та неуспішних студентів. Встановлено, що оптимізм в структурі саморегуляції навчально-професійної діяльності студентів забезпечує більш виражену доступність інтелектуальних, емоційно-вольових та мотиваційних ресурсів, а також актуалізацію здатності до довільної та раціональної організації навчальних дій. Проаналізовано порівняльні внески двох рівнів оптимізму (стратегічного та операційно-тактичного) у функціонування психологічних механізмів саморегуляції навчання у студентів з урахуванням рівня їх успішності. Для викладачів психології закладів вищої освіти, аспірантів, студентів.
Опис
Ключові слова
монографія, навчально-професійна діяльність, оптимізм, психічна саморегуляція, професійна діяльність студентів, успішність студентів
Бібліографічний опис
Фоменко К. І. Саморегуляція навчально-професійної діяльності у оптимістичних та песимістичних студентів : монографія / Фоменко К. І., Кузнєцова М. М. – Харків : Діса Плюс, 2019. – 328 с.