Фактори ризику на етапах інноваційного процесу: маркетинг і менеджмент інновацій
Loading...
Date
Authors
item.page.orcid
item.page.doi
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Український державний університет науки і технологій
Abstract
Окреслено і систематизовано фактори ризику на етапах типового інноваційного процесу, що поглиблює засади маркетингу і менеджменту інновацій в частині формування їх інформаційно-аналітичної бази.
The risk factors at the stages of a typical innovation process are outlined and systematized, which deepens the principles of marketing and management of innovations in terms of the formation of their information and analytical base.
The risk factors at the stages of a typical innovation process are outlined and systematized, which deepens the principles of marketing and management of innovations in terms of the formation of their information and analytical base.
Description
Citation
Ілляшенко С. М. Фактори ризику на етапах інноваційного процесу: маркетинг і менеджмент інновацій / С. М. Ілляшенко // Управління проєктами. Перспективи розвитку проєктного та нейроменеджменту, інформаційних технологій управління, технологій створення та використання об’єктів права інтелектуальної власності, трансфер технологій : зб. наук. пр. 6-ї Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 21–22 берез. 2024 р. / ред. В. О. Петренка, В. М. Молоканової, Г. К. Дорожка ; Укр. держ. ун-т науки і технологій [та ін.]. – Дніпро : УДУНТ, 2024. – С. 412-416.