Фактори ризику на етапах інноваційного процесу: маркетинг і менеджмент інновацій

Loading...
Thumbnail Image

Date

item.page.doi

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Український державний університет науки і технологій

Abstract

Окреслено і систематизовано фактори ризику на етапах типового інноваційного процесу, що поглиблює засади маркетингу і менеджменту інновацій в частині формування їх інформаційно-аналітичної бази.
The risk factors at the stages of a typical innovation process are outlined and systematized, which deepens the principles of marketing and management of innovations in terms of the formation of their information and analytical base.

Description

Citation

Ілляшенко С. М. Фактори ризику на етапах інноваційного процесу: маркетинг і менеджмент інновацій / С. М. Ілляшенко // Управління проєктами. Перспективи розвитку проєктного та нейроменеджменту, інформаційних технологій управління, технологій створення та використання об’єктів права інтелектуальної власності, трансфер технологій : зб. наук. пр. 6-ї Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 21–22 берез. 2024 р. / ред. В. О. Петренка, В. М. Молоканової, Г. К. Дорожка ; Укр. держ. ун-т науки і технологій [та ін.]. – Дніпро : УДУНТ, 2024. – С. 412-416.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By