Моніторинг та аналіз коливань попиту в режимі реального часу, як обов'язкова складова маркетингового забезпечення планування обсягів виробництва

Ескіз

Дата

2024

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ДВНЗ "Український державний хіміко-технологічний університет"

Анотація

Опис

Ключові слова

попит, маркетинг, маркетингове забезпечення, виробництво, обсяги виробництва, коливання попиту

Бібліографічний опис

Чмерук Т. Ю. Моніторинг та аналіз коливань попиту в режимі реального часу, як обов'язкова складова маркетингового забезпечення планування обсягів виробництва / Чмерук Т. Ю. // VІ Міжнародна науково-практична конференція з економічних та гуманітарних питань, 14-15 березня 2024 року : зб. тез доп. : у 2-х т. Т. 1. / ДВНЗ "Український державний хіміко-технологічний університет" [та ін.]. – Дніпро : ДВНЗ УДХТУ, 2024 – С. 119-120.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в