Моніторинг та аналіз коливань попиту в режимі реального часу, як обов'язкова складова маркетингового забезпечення планування обсягів виробництва
Дата
2024
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ДВНЗ "Український державний хіміко-технологічний університет"
Анотація
Опис
Ключові слова
попит, маркетинг, маркетингове забезпечення, виробництво, обсяги виробництва, коливання попиту
Бібліографічний опис
Чмерук Т. Ю. Моніторинг та аналіз коливань попиту в режимі реального часу, як обов'язкова складова маркетингового забезпечення планування обсягів виробництва / Чмерук Т. Ю. // VІ Міжнародна науково-практична конференція з економічних та гуманітарних питань, 14-15 березня 2024 року : зб. тез доп. : у 2-х т. Т. 1. / ДВНЗ "Український державний хіміко-технологічний університет" [та ін.]. – Дніпро : ДВНЗ УДХТУ, 2024 – С. 119-120.