Marketing in the process of advanced development managing

Ескіз

Дата

2020

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

WSEH

Анотація

Опис

Ключові слова

marketing, development managing, technological ways, enterprises, innovation, competitive advantages

Бібліографічний опис

Illiashenko N. S. Marketing in the process of advanced development managing [Electronic resource] / Illiashenko N. S., Shypulina Yu. S. // Marketing of innovations. Innovations in marketing : materials of the Intern. Sci. Internet Conf., December 2020 / ed. S. Illiashenko ; Univ. of Economics and Humanities. – [E-edition]. – Bielsko-Biala : WSEH, 2020. – P. 11-12. – Removed from: https://wseh.pl/uploads/Marketing_of_Innovations._Innovations_in_marketing.pdf.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в