Комерційна сприйнятливісь підприємства
Дата
2024
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Полтавський державний аграрний університет
Анотація
Доповідь аналізує основні аспекти комерційної сприйнятливості, включаючи маркетингові стратегії, які дозволяють підприємствам ефективно просувати свої товари та послуги на ринку. Також розглядаються фактори, які впливають на сприйнятливість споживачів до бренду та продукції підприємства, такі як якість продукту, цінова політика, обслуговування клієнтів тощо. Крім того, матеріал доповіді надає поради та рекомендації щодо покращення комерційної сприйнятливості підприємства, включаючи розвиток сильного бренду, вдосконалення продукту та послуг, покращення якості обслуговування та залучення клієнтів через інноваційні маркетингові стратегії. Надані пропозиції є важливими для підприємств, які забезпечити стійкий розвиток у конкурентному бізнес-середовищі.
Опис
Ключові слова
сприйнятливість інновацій, комерція, виробництво, реалізація, ринок, прибуток
Бібліографічний опис
Дюжев О. В. Комерційна сприйнятливісь підприємства / О. В. Дюжев, А. В. Косенко, П. Г. Перерва // Актуальні проблеми сучасної науки: теоретичні та практичні дослідження молодих учених : матеріали 2-ї Всеукр. наук.-практ. конф., м. Полтава, 14–15 травня 2024 р. – Полтава : [б. в.], 2024. – С. 163-164.