Публікація:
Сутність персонал-маркетингу та переспективи його використання на сучасних підприємствах

Ескіз

Дата

2024

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Видавець Роман Козлов

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Визначено, що кадровий маркетинг є найважливішою складовою системи управління персоналом, оскільки дозволяє вирішити ряд першочергових завдань, серед яких: кадрове забезпечення ефективного досягнення місії та цілей підприємства; формування, розвиток і найбільш повна реалізація кадрового потенціалу підприємства з найбільшою ефективністю як для підприємства в цілому, так і окремо для кожного його працівника; всебічний розвиток гармонійної особистості з високим професійно-культурним рівнем та адаптованої до соціуму; забезпечення високого рівня згуртованості та продуктивності робочої сили тощо.

Опис

Ключові слова

персонал-маркетинг, визначення, методи, дослідження, управління, трансфер, промислові підприємства

Бібліографічний опис

Косенко С. А. Сутність персонал-маркетингу та переспективи його використання на сучасних підприємствах [Електронний ресурс] / С. А. Косенко, Н. П. Ткачова, П. Г. Перерва // Майбутнє – аудит : матеріали Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Кривий Ріг, 15 січня 2024 р. / редкол.: М. І. Ступнік, В. С. Адамовська, М. Л. Крапивко, Є. В. Міщук ; Криворізький національний університет. – Електрон. текст. дані. – Кривий Ріг : Роман Козлов, 2024. – С. 93-96. – Отримано з http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5222, вільний (дата звернення 23.05.2024 р.).

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced