Публікація:
Особливості адаптації маркетингових технологій до умов воєнного стану

Ескіз

Дата

2024

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Видавництво "Ліра-К"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетинг, маркетингові технології, альтернативні стратегії, кризовий маркетинг, оцінка ефективності, стратегічне планування, marketing, marketing technologies, alternative strategies, crisis marketing, performance evaluation, strategic planning

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Особливості адаптації маркетингових технологій до умов воєнного стану [Електронний ресурс] / Райко Діана, Солошенко Андрій // Економіка. Фінанси. Бізнес. Управління "Від відновлення до зростання" : матеріали 3-го Міжнар. форуму = Economics. Finance. Business. Management : proc. of the 3ed International Forum EFBM 3.0 "From recovery to growth" : Маркетингові технології в управлінні національним та міжнародним бізнесом на зламі епох: виявлення тенденцій та подолання викликів = Business Administration Amid Epochal Shifts on a National and Global Scale: Recognizing Trends and Handling Obstacles with Marketing Technologies : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 23 травня 2024 р. / заг. ред. А. І. Ігнатюк ; Київський національний університет імені Тараса Шевченка. – Електрн. текст. дані. – Київ : Ліра-К, 2024. – С. 64-66. – URL: https://www.efbm.org/wp-content/uploads/2024/05/Матеріали_конференції_Маркетингові-технології-в-управлінні-1.pdf

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в