Публікація:
Етичні аспекти цифрового маркетингу та їх вплив на споживачів та суспільство

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Етичні аспекти цифрового маркетингу та їх вплив на споживачів та суспільство / Райко Д. В., Масалаб О. В., Алєксєєв О. С. // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 32-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, [22-25 травня 2024 р.] / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 869.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в