Публікація: Етичні аспекти цифрового маркетингу та їх вплив на споживачів та суспільство
Дата
2024
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетинг, цифровий маркетинг, споживачі, приватність, бізнес-цілі, маркетингові практики
Бібліографічний опис
Райко Д. В. Етичні аспекти цифрового маркетингу та їх вплив на споживачів та суспільство / Райко Д. В., Масалаб О. В., Алєксєєв О. С. // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 32-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, [22-25 травня 2024 р.] / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 869.