Методичні рекомендації до проведення практичних занять з дисципліни "Маркетинговий менеджмент"
Дата
2024
Автори
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
В умовах переходу суспільства до інформаційної економіки зростає потреба у застосуванні маркетологами кількісних методів у своїй професійній діяльності. Використання математичних моделей і кількісних методів в управлінні маркетингом обумовлено тим, що вони дозволяють отримувати об’єктивно обґрунтовані результати аналізу ситуацій та рішень, які пропонується приймати. Практичні заняття з дисципліни «Маркетинговий менеджмент» призначені для отримання здобувачами другого (магістр) рівня вищої освіти здатності обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів. Завдання, які виносяться на практичні заняття, орієнтовані на використання кількісних методів аналізу і оцінки маркетингових рішень, а розв’язання більшої частини завдань передбачає використання засобів MS Excel. Ураховуючи специфіку спрямованості практичних занять, запропоновано під час їх проведення застосування такої навчальної технології, як проведення міні-лекцій перед початком виконання здобувачами практичних завдань. Міні-лекції проводяться як частина практичних занять і передбачають викладення навчального матеріалу за короткий проміжок часу. У залежності від дидактичної мети та місця в логічній структурі навчального процесу міні-лекції можуть бути оглядовими або лекціями-інструктажами. Оглядова лекція проводиться з метою актуалізації у пам’яті здобувачів кола знань, пов’язаних із темою одного або декількох практичних занять. Відбір і структурування навчального матеріалу оглядової лекції забезпечує підготовку здобувачів до логічного та систематизованого усвідомлення мети та завдань кожного практичного заняття. Лекція-інструктаж, безпосередньо передує виконанню практичного заняття і проводиться з метою підготовки здобувачів до його виконання, розкриває зміст і послідовність поставлених завдань, теоретичний та прикладний аспекти її результатів. Методичні рекомендації до проведення практичних занять, які тут наведені, викладаються разом з методичними матеріалами до міні-лекцій. Усі вони згруповані у 3 розділи, які відповідають комплексним темам практичних занять, зазначеним у силабусі дисципліни «Маркетинговий менеджмент»: Аналіз і прогнозування попиту, Моделі оптимізації рішень на функціональному рівні, Поведінкові стратегії фірм на олігополістичних товарних ринках. Методичні рекомендації до проведення практичних занять здобувачі отримують на початку навчального семестру. До початку кожного практичного заняття здобувачі повинні ознайомитися зі змістом задач, які будуть на ньому розв’язуватися, та із методами (алгоритмами) їх розв’язання.
Опис
Ключові слова
методичні вказівки, економічна діяльність, управління, ринкові відносини, прогнозування попиту, маркетингові рішення
Бібліографічний опис
Методичні рекомендації до проведення практичних занять з дисципліни "Маркетинговий менеджмент" [Електронний ресурс] : для здобувачів другого освітнього рівня освітньої програми "Маркетинг" спец. 075 Маркетинг / уклад. В. Я. Заруба ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – 59 с. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/78316.