Переваги і недоліки цифрової освіти в контексті викладання дисціпін з точки зору філософії освіти
Дата
2024
Автори
DOI
https://doi.org/10.20998/2227-6890.2024.1.03
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Стаття представляє собою перший крок автора в дослідженні футурологічного аспекту майбутньої педагогіки і системи освіти з позиції філософії та суспільствознавчих та педагогічних, медичних та психологічних наук. Статтю присвячено аналітичному дослідженню та порівняльному аналізу цифрової освіти в Китаї, Литві та Україні. За допомогою порівняльно-зіставного методу досліджено позитивні та негативні риси цифрової освіти. Доведено, що сучасність без урахування знання минулих методик технічних засобів навчання навіть в епоху діджиталізації буде не повною. Обґрунтовано значущість людського компонента у педагогіці, який не замінить жодний штучний інтелект.
The article represents the author’s first step in researching the futuristic aspect of future pedagogy and the education system from the standpoint of philosophy and social and pedagogical, medical and psychological sciences. The article is devoted to analytical research and comparative analysis of digital education in China, Lithuania and Ukraine. The positive and negative features of digital education were investigated using the comparative method. It has been proven that modernity without taking into account the knowledge of past methods of technical means of learning will not be complete even in the era of digitalization. The significance of the human component in pedagogy, which cannot be replaced by any artificial intelligence, is substantiated.
The article represents the author’s first step in researching the futuristic aspect of future pedagogy and the education system from the standpoint of philosophy and social and pedagogical, medical and psychological sciences. The article is devoted to analytical research and comparative analysis of digital education in China, Lithuania and Ukraine. The positive and negative features of digital education were investigated using the comparative method. It has been proven that modernity without taking into account the knowledge of past methods of technical means of learning will not be complete even in the era of digitalization. The significance of the human component in pedagogy, which cannot be replaced by any artificial intelligence, is substantiated.
Опис
Ключові слова
цілісність, футурологія, екологічна футурологія, аналіз, синтез, діджиталізація освіти, освітні технології, освітній простір, освітня модель, методологічний потенціал, integrity, futurology, ecological futurology, analysis, synthesis, digitization of education, educational technologies, educational space, educational model, methodological potential
Бібліографічний опис
Годзь Н. Б. Переваги і недоліки цифрової освіти в контексті викладання дисціпін з точки зору філософії освіти / Н. Б. Годзь // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Актуальні проблеми розвитку українського суспільства = Bulletin of the National Technical University "KhPI". Series : Actual problems of Ukrainian society development : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – № 1. – С. 19-24.