Форсайт-методи в маркетинговій діяльності підприємства
Loading...
Date
Authors
item.page.orcid
item.page.doi
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Національний університет "Одеська політехніка"
Abstract
Доведено, що застосування методів форсайту в маркетинговій діяльності дозволяє підприємствам бути впевненими у майбутньому, адаптуватися до змін у світі та ефективно використовувати ці знання для розробки стратегій розвитку і підвищення конкурентоспроможності.
Description
Keywords
Citation
Мехович К. С. Форсайт-методи в маркетинговій діяльності підприємства [Електронний ресурс] / К. С. Мехович ; наук. керівник П. Г. Перерва // Сучасний менеджмент : моделі, стратегії, технології : матеріали 25-ї Всеукр. щоріч. студент. наук.-практ. конф. за міжнарод. участю, 25 квіт. 2024 р. – Електрон. текст. дані. – Одеса : НУ "Одеська політехніка", 2024. – С. 75-76. – Отримано з https://drive.google.com/file/d/148vfE9g_4V6xXBHpcxICGlLUoLARmjYL/view/, вільний (дата звернення 06.07.2024 р.).