Дослідження сутності інноваційно-комерційної сприйнятливості підприємства
Loading...
Date
Authors
item.page.orcid
item.page.doi
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Національний університет "Одеська політехніка"
Abstract
Доведено, що інноваційно-комерційна сприйнятливість підприємства визначається його здатністю ефективно впроваджувати інноваційні рішення, які приводять до покращення конкурентоспроможності і доходності. Це включає в себе не лише розробку нових ідей, а й їх успішне комерціалізацію на ринку, здійснення необхідних інвестицій і ресурсів для впровадження інновацій, а також адаптацію до змін у вимогах споживачів і конкурентному середовищі
Description
Keywords
Citation
Дюжев О. В. Дослідження сутності інноваційно-комерційної сприйнятливості підприємства [Електронний ресурс] / О. В. Дюжев ; наук. керівник А. В. Косенко // Сучасний менеджмент : моделі, стратегії, технології : матеріали 25-ї Всеукр. щоріч. студент. наук.-практ. конф. за міжнарод. участю, 25 квіт. 2024 р. – Електрон. текст. дані. – Одеса : НУ "Одеська політехніка", 2024. – С. 36-37. – Отримано з https://drive.google.com/file/d/148vfE9g_4V6xXBHpcxICGlLUoLARmjYL/view/, вільний (дата звернення 06.07.2024 р.).