Дослідження сутності інноваційно-комерційної сприйнятливості підприємства

Loading...
Thumbnail Image

Date

item.page.orcid

item.page.doi

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Національний університет "Одеська політехніка"

Abstract

Доведено, що інноваційно-комерційна сприйнятливість підприємства визначається його здатністю ефективно впроваджувати інноваційні рішення, які приводять до покращення конкурентоспроможності і доходності. Це включає в себе не лише розробку нових ідей, а й їх успішне комерціалізацію на ринку, здійснення необхідних інвестицій і ресурсів для впровадження інновацій, а також адаптацію до змін у вимогах споживачів і конкурентному середовищі

Description

Citation

Дюжев О. В. Дослідження сутності інноваційно-комерційної сприйнятливості підприємства [Електронний ресурс] / О. В. Дюжев ; наук. керівник А. В. Косенко // Сучасний менеджмент : моделі, стратегії, технології : матеріали 25-ї Всеукр. щоріч. студент. наук.-практ. конф. за міжнарод. участю, 25 квіт. 2024 р. – Електрон. текст. дані. – Одеса : НУ "Одеська політехніка", 2024. – С. 36-37. – Отримано з https://drive.google.com/file/d/148vfE9g_4V6xXBHpcxICGlLUoLARmjYL/view/, вільний (дата звернення 06.07.2024 р.).

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By