Сутність бренду в сучасних умовах

Ескіз

Дата

2024

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Полтавський державний аграрний університет

Анотація

В доповіді визначено, що продукт або послуга стають брендом тільки в тому випадку, коли вони набувають багатьох відчутних, невідчутних і психологічних факторів. Бренди не створюються виробниками, вони існують тільки у свідомості споживача

Опис

Ключові слова

брендінг, маркетинг, позиціонування, торгівельні марки, ефективність, промислові підприємства

Бібліографічний опис

Мирошник Т. О. Сутність бренду в сучасних умовах [Електронний ресурс] / Мирошник Т. О., Кобєлєва Тетяна // Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали 7-ї Всеукр. наук.-практ. конф., м. Полтава, [28-29 березня 2024 р.] / оргком.: Н. Канцедал [та ін.] ; відп. за вип. О. В. Лега ; Полтав. держ. аграрний ун-т. – Електрон. текст. дані. – Полтава : [ПДАУ], 2024. – С. 1149-1151. – Отримано з https://drive.google.com/file/d/1wknSpC3qvMlIpLk2SVARpHpAeVk-Kpvl/view, вільний (дата звернення 29.06.2024 р.).

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в