Публікація:
Аналіз споживача в епоху війни в Україні: виклики та можливості для маркетингових стратегій підприємств України

Ескіз

Дата

2023

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

ФОП Томенко Ю. І.

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

війна, підприємства, маркетингові стратегії, маркетинг, бізнес, гуманітарна криза

Бібліографічний опис

Анопа А. С. Аналіз споживача в епоху війни в Україні: виклики та можливості для маркетингових стратегій підприємств України / Анопа А. С., Ілляшенко С. М. // Результати наукових конференцій Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту та міжнародного бізнесу НТУ "ХПІ" за 2023 рік : в 2 т. Т. 2. Стратегії інноваційного розвитку економіки України: проблеми, перспективи, ефективність "Форвард–2023" : труди 14-ї Міжнар. наук.-практ. Internet-конф. студ. та молодих вчених, 26 грудня 2023 р. / ред.: Є. М. Строков, О. М. Гуцан ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : Томенко Ю. І., 2023. – С. 66-68.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в