Аналіз споживача в епоху війни в Україні: виклики та можливості для маркетингових стратегій підприємств України

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2023

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

ФОП Томенко Ю. І.

Анотація

Опис

Ключові слова

війна, підприємства, маркетингові стратегії, маркетинг, бізнес, гуманітарна криза

Бібліографічний опис

Анопа А. С. Аналіз споживача в епоху війни в Україні: виклики та можливості для маркетингових стратегій підприємств України / Анопа А. С., Ілляшенко С. М. // Результати наукових конференцій Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту та міжнародного бізнесу НТУ "ХПІ" за 2023 рік : в 2 т. Т. 2. Стратегії інноваційного розвитку економіки України: проблеми, перспективи, ефективність "Форвард–2023" : труди 14-ї Міжнар. наук.-практ. Internet-конф. студ. та молодих вчених, 26 грудня 2023 р. / ред.: Є. М. Строков, О. М. Гуцан ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : Томенко Ю. І., 2023. – С. 66-68.