Публікація:
Конспект лекцій з дисципліни "Управління результативністю маркетингової діяльності"

Ескіз

Дата

2024-08

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Конспект лекцій з дисципліни «Управління результативністю маркетингової діяльності» розроблено згідно освітньо-професійній програмі зі спеціальності 075 «Маркетинг». Дисципліна «Управління результативністю маркетингової діяльності» спрямована на формування знань та вмінь, необхідних для досягнення цільових показників ефективності маркетингової діяльності. В ході вивчення дисципліни здобувачі ознайомлюються з принципами результативного управління маркетингової діяльності, технологією SMART-оцінювання маркетингових цілей підприємства, алгоритмом проведення маркетингової ревізії, застосування бенчмаркінгового аналізу в управлінні результативністю маркетингової діяльності.

Опис

Ключові слова

маркетингова діяльність, ефективність, внутрішній маркетинг, споживачі, продажі, управління результативністю маркетингової діяльності, конспект лекцій

Бібліографічний опис

Конспект лекцій з дисципліни "Управління результативністю маркетингової діяльності" : для здобувачів другого (магістр) рівня вищої освіти освітньої програми "Маркетинг" спец. 075 "Маркетинг" / уклад. Людмила Ларка ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – 67 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced