Публікація: Конспект лекцій з дисципліни "Маркетингові дослідження"
Дата
2024-08
Автори
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
В конспекті лекцій наведено теоретичний матеріал дисципліни "Маркетингові дослідження". До складу першого модуля входять теми, які висвітлюють загальнотеоретичні аспекти планування та організації маркетингових досліджень на підприємствах в сучасних ринкових умовах. Теми лекцій, які утворюють другий модуль, відображають специфіку проведення окремих видів маркетингових досліджень.
Опис
Ключові слова
маркетингові дослідження, споживачі, генеральна сукупність, вибірки, опитування, конспект лекцій
Бібліографічний опис
Конспект лекцій з дисципліни "Маркетингові дослідження" : для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти освітніх програм "Маркетинг" та "Рекламний бізнес" спец. 075 "Маркетинг" / уклад. Людмила Ларка ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – 67 с.