Публікація:
Конспект лекцій з дисципліни "Маркетингові дослідження"

Ескіз

Дата

2024-08

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

В конспекті лекцій наведено теоретичний матеріал дисципліни "Маркетингові дослідження". До складу першого модуля входять теми, які висвітлюють загальнотеоретичні аспекти планування та організації маркетингових досліджень на підприємствах в сучасних ринкових умовах. Теми лекцій, які утворюють другий модуль, відображають специфіку проведення окремих видів маркетингових досліджень.

Опис

Ключові слова

маркетингові дослідження, споживачі, генеральна сукупність, вибірки, опитування, конспект лекцій

Бібліографічний опис

Конспект лекцій з дисципліни "Маркетингові дослідження" : для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти освітніх програм "Маркетинг" та "Рекламний бізнес" спец. 075 "Маркетинг" / уклад. Людмила Ларка ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – 67 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced