Особливості встановлення цін на науково-технічну продукцію
Дата
2024
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Київський національний університет культури і мистецтв
Анотація
Визначено, що ціна на нову продукцію часто залежить не так від якості та ефективності розробок, як від супутніх факторів та умов. У разі ринкової економіки новий виріб має бути конкурентоспроможним, тобто. нова продукція повинна бути не тільки високоефективною в порівнянні з випускається, але і мати високий техніко - економічний рівень. Цей показник повинен враховувати продуктивність, питомі витрати сировини, експлуатаційні витрати, надійність, якість та інші корисні властивості виробу. Як правило, ціна такого виробу, що поставляється на ринок, – результат маркетингових досліджень підприємства – виробника.
Опис
Ключові слова
інтелектуальна власність, науково-технічна продукція, ціни, методи
Бібліографічний опис
Кобєлєва Т. О. Особливості встановлення цін на науково-технічну продукцію / Т. О. Кобєлєва, М. В. Климентова // Україна у світових глобалізаційних процесах: культура, економіка, суспільство : тези доп. 6-ї Міжнар. наук.-практ. конф., Київ, 27-28 березня, 2024 р. / М-во освіти і науки України ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. – Київ : Вид. центр КНУКіМ, 2024. – Ч. 2. – С. 270-273.