Механізми формування розумових мовленнєвих дій у процесі навчання іноземної мови
Дата
2019
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Класичний приватний університет
Анотація
У статті аналізуються та виносяться на розгляд основні теоретичні підходи наявного у вітчизняній і зарубіжній психології розуміння розумових мовленнєвих дій у процесі навчання іноземної мови. Розкрито основні концепції, підходи та моделі породження та сприйняття мовленнєвого висловлювання. Визначено одиницю мовленнєвої діяльності. Розглянуто процесуальні характеристики мовленнєвих дій усіх видів мовленнєвої діяльності. Зазначено вплив механізму породження та сприйняття іншомовного висловлювання на формування мовленнєвої компетентності.
The article analyzes and considers the main theoretical approaches to understanding mental speech actions in the process of learning a foreign language that exist in domestic and foreign psychology. The basic concepts, approaches and models of the generation and perception of a speech utterance are clarified. The unit of speech activity is defined. The procedural characteristics of speech actions of all types of speech activity are considered. The influence of the mechanism of generation and perception of foreign language utterances on the formation of speech competence has been noted.
The article analyzes and considers the main theoretical approaches to understanding mental speech actions in the process of learning a foreign language that exist in domestic and foreign psychology. The basic concepts, approaches and models of the generation and perception of a speech utterance are clarified. The unit of speech activity is defined. The procedural characteristics of speech actions of all types of speech activity are considered. The influence of the mechanism of generation and perception of foreign language utterances on the formation of speech competence has been noted.
Опис
Ключові слова
розумові дії, мовленнєва компетентність, іншомовне висловлювання, породження і сприйняття мовленнєвого висловлювання, навчання іноземної мови, е-навчання, mental actions, language competence, foreign language utterance, generation and perception of speech utterance, learning a foreign language, e-learning
Бібліографічний опис
Сергеєва Т. В. Механізми формування розумових мовленнєвих дій у процесі навчання іноземної мови / Т. В. Сергеєва, О. В. Назимко // Теорія і практика сучасної психології : зб. наук. пр. / гол. ред. В. В. Зарицька. – Запоріжжя : КПУ, 2019. – № 1, т. 2. – С. 107-112.