Механізми формування розумових мовленнєвих дій у процесі навчання іноземної мови

Ескіз

Дата

2019

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Класичний приватний університет

Анотація

У статті аналізуються та виносяться на розгляд основні теоретичні підходи наявного у вітчизняній і зарубіжній психології розуміння розумових мовленнєвих дій у процесі навчання іноземної мови. Розкрито основні концепції, підходи та моделі породження та сприйняття мовленнєвого висловлювання. Визначено одиницю мовленнєвої діяльності. Розглянуто процесуальні характеристики мовленнєвих дій усіх видів мовленнєвої діяльності. Зазначено вплив механізму породження та сприйняття іншомовного висловлювання на формування мовленнєвої компетентності.
The article analyzes and considers the main theoretical approaches to understanding mental speech actions in the process of learning a foreign language that exist in domestic and foreign psychology. The basic concepts, approaches and models of the generation and perception of a speech utterance are clarified. The unit of speech activity is defined. The procedural characteristics of speech actions of all types of speech activity are considered. The influence of the mechanism of generation and perception of foreign language utterances on the formation of speech competence has been noted.

Опис

Ключові слова

розумові дії, мовленнєва компетентність, іншомовне висловлювання, породження і сприйняття мовленнєвого висловлювання, навчання іноземної мови, е-навчання, mental actions, language competence, foreign language utterance, generation and perception of speech utterance, learning a foreign language, e-learning

Бібліографічний опис

Сергеєва Т. В. Механізми формування розумових мовленнєвих дій у процесі навчання іноземної мови / Т. В. Сергеєва, О. В. Назимко // Теорія і практика сучасної психології : зб. наук. пр. / гол. ред. В. В. Зарицька. – Запоріжжя : КПУ, 2019. – № 1, т. 2. – С. 107-112.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в