Особливості вживання усталених висловів у німецькому рекламному дискурсі
Дата
2019
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
вислови, рекламний дискурс, усталені вислови, реклама, лінгвістика, інформаційні технології
Бібліографічний опис
Пестов Р. О. Особливості вживання усталених висловів у німецькому рекламному дискурсі / Пестов Р. О. // Проблеми розвитку гуманітарних наук в контексті глобальних трансформацій сучасного комунікаційного простору : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., 29 березня 2019 р. / ред. кол.: Є. І. Сокол, Р. П. Мигущенко, А. В. Кіпенський, А. А. Бадан ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2019. – С. 238-244.