Маркетинг і логістика в умовах цифрової трансформації економіки України: перспективи і проблеми

Loading...
Thumbnail Image

Date

item.page.doi

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки

Abstract

Запропонована періодизація етапів цифрової трансформації економіки України. Виконано аналіз перспектив і проблем розвитку маркетингу і логістики на виділених етапах.
Periodization of the stages of digital transformation of the Ukrainian economy is proposed. An analysis of the prospects and problems of development of marketing and logistics at the selected stages is carried out.

Description

Citation

Ілляшенко С. М. Маркетинг і логістика в умовах цифрової трансформації економіки України: перспективи і проблеми [Електронне видання] / Ілляшенко С. М. // Marketing and logistics in the management system: challenges of digital globalization : abstracts of the 15th Intern. sci. and practical conf., in memory of Professor Yevhen Krykavskyi, Lviv, October 17–18, 2024 = Маркетинг і логістика в системі менеджменту: виклики цифрової глобалізації : тези доп. 15-ї Міжнар. наук.-практ. конф., пам'яті професора Євгена Крикавського, Львів, 17–18 жовтня 2024 р. – Електрон. текст. дані. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2024. – С. 162-164. – отримано з: https://science.lpnu.ua/sites/default/files/attachments/2024/oct/36215/zbirnikml2024fin1111.pdf, вільний (дата звернення 25.10.2024).

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By