Маркетинг і логістика в умовах цифрової трансформації економіки України: перспективи і проблеми
Loading...
Date
Authors
item.page.orcid
item.page.doi
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Abstract
Запропонована періодизація етапів цифрової трансформації економіки України. Виконано аналіз перспектив і проблем розвитку маркетингу і логістики на виділених етапах.
Periodization of the stages of digital transformation of the Ukrainian economy is proposed. An analysis of the prospects and problems of development of marketing and logistics at the selected stages is carried out.
Periodization of the stages of digital transformation of the Ukrainian economy is proposed. An analysis of the prospects and problems of development of marketing and logistics at the selected stages is carried out.
Description
Citation
Ілляшенко С. М. Маркетинг і логістика в умовах цифрової трансформації економіки України: перспективи і проблеми [Електронне видання] / Ілляшенко С. М. // Marketing and logistics in the management system: challenges of digital globalization : abstracts of the 15th Intern. sci. and practical conf., in memory of Professor Yevhen Krykavskyi, Lviv, October 17–18, 2024 = Маркетинг і логістика в системі менеджменту: виклики цифрової глобалізації : тези доп. 15-ї Міжнар. наук.-практ. конф., пам'яті професора Євгена Крикавського, Львів, 17–18 жовтня 2024 р. – Електрон. текст. дані. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2024. – С. 162-164. – отримано з: https://science.lpnu.ua/sites/default/files/attachments/2024/oct/36215/zbirnikml2024fin1111.pdf, вільний (дата звернення 25.10.2024).