Товар в системі маркетингу: особливості визначення та управління
Дата
2024
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Видавництво Львівської політехніки
Анотація
Опис
Ключові слова
управління, маркетинг, товар, поняття, теоретико-методичні положення
Бібліографічний опис
Капленко Т. Ю. Товар в системі маркетингу: особливості визначення та управління [Електронний ресурс] / Капленко Т. Ю., Перерва П. Г. // Маркетинг і логістика в системі менеджменту: виклики цифрової глобалізації = Marketing and logistics in the management system: challenges of digital globalization : тези доп. 15-ї Міжнар. наук.-практ. конф., пам'яті професора Євгена Крикавського, Львів, 17–18 жовтня 2024 р. – Електрон. текст. дані. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2024. – С. 166-168. – Отримано з: https://science.lpnu.ua/sites/default/files/attachments/2024/oct/36215/zbirnikml2024fin1111.pdf, вільний (дата звернення 25.10.2024).