Товар в системі маркетингу: особливості визначення та управління

Ескіз

Дата

2024

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Видавництво Львівської політехніки

Анотація

Опис

Ключові слова

управління, маркетинг, товар, поняття, теоретико-методичні положення

Бібліографічний опис

Капленко Т. Ю. Товар в системі маркетингу: особливості визначення та управління [Електронний ресурс] / Капленко Т. Ю., Перерва П. Г. // Маркетинг і логістика в системі менеджменту: виклики цифрової глобалізації = Marketing and logistics in the management system: challenges of digital globalization : тези доп. 15-ї Міжнар. наук.-практ. конф., пам'яті професора Євгена Крикавського, Львів, 17–18 жовтня 2024 р. – Електрон. текст. дані. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2024. – С. 166-168. – Отримано з: https://science.lpnu.ua/sites/default/files/attachments/2024/oct/36215/zbirnikml2024fin1111.pdf, вільний (дата звернення 25.10.2024).

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в