Формування цінової стратегії промислового підприємства на інтелектуально-інноваційну продукцію

Ескіз

Дата

2024

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Видавництво Львівської політехніки

Анотація

У науковій доповіді підкреслюється, що успішна цінова стратегія є критично важливою для забезпечення конкурентоспроможності підприємства в умовах швидких технологічних змін.

Опис

Ключові слова

цінові стратегії, інтелектуально-інноваційна продукція, промислові підприємства, ціноутворення, життєвий цикл

Бібліографічний опис

Климентова М. В. Формування цінової стратегії промислового підприємства на інтелектуально-інноваційну продукцію [Електронний ресурс] / Климентова М. В. // Маркетинг і логістика в системі менеджменту: виклики цифрової глобалізації = Marketing and logistics in the management system: challenges of digital globalization : тези доп. 15-ї Міжнар. наук.-практ. конф., пам'яті професора Євгена Крикавського, Львів, 17–18 жовтня 2024 р. – Електрон. текст. дані. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2024. – С. 177-179. – Отримано з: https://science.lpnu.ua/sites/default/files/attachments/2024/oct/36215/zbirnikml2024fin1111.pdf, вільний (дата звернення 25.10.2024).

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в