Інноваційні методи підвищення лояльності споживачів на підприємствах індустрії гостинності

Ескіз

Дата

2023

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "Дніпровська політехніка"

Анотація

Опис

Ключові слова

лояльність споживачів, індустрія гостинності, інноваційний розвиток, готельний бізнес, готельна справа, ресторанний бізнес

Бібліографічний опис

Болюх І. О. Інноваційні методи підвищення лояльності споживачів на підприємствах індустрії гостинності / Болюх Ірина ; наук. керівник Якименко-Терещенко Наталія // Розвиток туристичного бізнесу, економіки та підприємництва: виклики сьогодення : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, 26-27 вересня 2023 р. / відп. ред.: Л. С. Безугла ; М-во освіти і науки України, НТУ "Дніпровська політехніка". – Дніпро : НТУ "ДП", 2023. – С. 110-111.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в