Публікація:
Методичні вказівки до самостійної роботи студентів з навчальної дисципліни "Міжнародний маркетинг"

Ескіз

Дата

2024

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Важливими елементами, які розглядатимуться у курсі, є різноманітні інструменти та стратегії, що використовуються для досягнення успіху на міжнародних ринках. Студенти матимуть можливість вивчити вплив культурних, економічних та політичних чинників на маркетингові рішення, а також особливості ведення бізнесу в різних регіонах світу.

Опис

Ключові слова

методичні вказівки, самостійна робота, міжнародний маркетинг, менеджмент, маркетингова інформаційна система., управлінські рішення, товарна політика, збутова політика

Бібліографічний опис

Методичні вказівки до самостійної роботи студентів з навчальної дисципліни "Міжнародний маркетинг" [Електронний ресурс] : для студентів галузі знань 07 "Управління та адміністрування" спец. 073 "Менеджмент" освітнього рівня "магістр" / уклад. А. В. Івахненко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – 21 с.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в