Street art and its use when teaching foreign languages
Дата
2023
DOI
https://doi.org/10.51647/kelm.2023.3.3
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Institute of Public Administration Affairs
Анотація
Currently, the education system is making use of not only traditional teaching methods, information technologies, but also methods based on the use of elements of modern art. The purpose of the article is to analyze street art and its potential in teaching foreign languages. The methods of information analysis, linguistic description, interpretation, systematization, generalization, etc. have been used. Involvement of street art in the process of learning foreign languages can include several stages – getting acquainted with the artist's work, comprehending his idea and conveying this idea in a foreign language. In addition, you can use such types of tasks as describing pictures, creating your own stories, discussing ideas, giving titles to your own artwork in a foreign language, etc. Thus, the use of elements of street art when teaching foreign languages makes it possible to implement the communicative function, to expand students` active and passive vocabulary, and form sociocultural competences.
Наразі система освіти виходить на новий рівень, вводячи в свій арсенал не тільки традиційні методи навчання, можливості інформаційних технологій, але й методи, які ґрунтуються на використанні елементів сучасного мистецтва. Метою статті було проаналізувати такий феномен сучасного мистецтва як вуличне мистецтво та його потенціал при навчанні іноземним мовам. Для досягнення поставленої мети були використані методи аналізу інформації, синтезу, лінгвістичного опису, інтерпретації, систематизації, узагальнення. Робота з залученням вуличного мистецтва у процес навчання іноземній мові може включати декілька етапів – ознайомлення з роботою художника, розуміння його ідеї та передача цієї ідеї іноземною мовою. Крім того, можна використовувати такі види завдань, як опис зображень, створення своєї історій, обговорення ідей, надання назв іноземною мовою власним художнім роботам тощо. Отже, використання елементів вуличного мистецтва у процесі вивчення іноземних мов дає можливість реалізовувати комунікативну функцію, розширювати активний і пасивний лексичний запас, формувати соціокультурні компетенції.
Teraz system edukacji osiąga nowy poziom, wprowadzając do swojego arsenału nie tylko tradycyjne metody nauczania, możliwości technologii informatycznych, ale także metody oparte na wykorzystaniu elementów sztuki współczesnej. Celem artykułu było przeanalizowanie zjawiska sztuki współczesnej jako sztuki ulicznej i jej potencjału w nauczaniu języków obcych. Aby osiągnąć cel, wykorzystano metody analizy informacji, syntezy, opisu językowego, interpretacji, systematyzacji, uogólnienia. Praca z zaangażowaniem sztuki ulicznej w proces nauczania języka obcego może obejmować kilka etapów – zapoznanie się z pracą artysty, zrozumienie jego pomysłu i przekazanie tego pomysłu w języku obcym. Ponadto można korzystać z takich zadań, jak opisywanie obrazów, tworzenie własnych historii, omawianie pomysłów, nadawanie tytułów w języku obcym własnym dziełom artystycznym i tym podobne. W związku z tym wykorzystanie elementów sztuki ulicznej w procesie nauki języków obcych umożliwia realizację funkcji komunikacyjnej, poszerzanie aktywnego i pasywnego zasobu leksykalnego oraz kształtowanie kompetencji społecznokulturowych.
Наразі система освіти виходить на новий рівень, вводячи в свій арсенал не тільки традиційні методи навчання, можливості інформаційних технологій, але й методи, які ґрунтуються на використанні елементів сучасного мистецтва. Метою статті було проаналізувати такий феномен сучасного мистецтва як вуличне мистецтво та його потенціал при навчанні іноземним мовам. Для досягнення поставленої мети були використані методи аналізу інформації, синтезу, лінгвістичного опису, інтерпретації, систематизації, узагальнення. Робота з залученням вуличного мистецтва у процес навчання іноземній мові може включати декілька етапів – ознайомлення з роботою художника, розуміння його ідеї та передача цієї ідеї іноземною мовою. Крім того, можна використовувати такі види завдань, як опис зображень, створення своєї історій, обговорення ідей, надання назв іноземною мовою власним художнім роботам тощо. Отже, використання елементів вуличного мистецтва у процесі вивчення іноземних мов дає можливість реалізовувати комунікативну функцію, розширювати активний і пасивний лексичний запас, формувати соціокультурні компетенції.
Teraz system edukacji osiąga nowy poziom, wprowadzając do swojego arsenału nie tylko tradycyjne metody nauczania, możliwości technologii informatycznych, ale także metody oparte na wykorzystaniu elementów sztuki współczesnej. Celem artykułu było przeanalizowanie zjawiska sztuki współczesnej jako sztuki ulicznej i jej potencjału w nauczaniu języków obcych. Aby osiągnąć cel, wykorzystano metody analizy informacji, syntezy, opisu językowego, interpretacji, systematyzacji, uogólnienia. Praca z zaangażowaniem sztuki ulicznej w proces nauczania języka obcego może obejmować kilka etapów – zapoznanie się z pracą artysty, zrozumienie jego pomysłu i przekazanie tego pomysłu w języku obcym. Ponadto można korzystać z takich zadań, jak opisywanie obrazów, tworzenie własnych historii, omawianie pomysłów, nadawanie tytułów w języku obcym własnym dziełom artystycznym i tym podobne. W związku z tym wykorzystanie elementów sztuki ulicznej w procesie nauki języków obcych umożliwia realizację funkcji komunikacyjnej, poszerzanie aktywnego i pasywnego zasobu leksykalnego oraz kształtowanie kompetencji społecznokulturowych.
Опис
Ключові слова
foreign language teaching, modern art, street art, space, teaching methods, discourse, навчання іноземній мові, сучасне мистецтво, вуличне мистецтво, простір, методи навчання, дискурс, nauka języków obcych, sztuka współczesna, sztuka uliczna, przestrzeń, metody nauczania, dyskurs
Бібліографічний опис
Poliakova T. Street art and its use when teaching foreign languages [Electronic resource] / Tetiana Poliakova, Viktoriia Samarina // Knowledge, Education, Law, Management. – Electronic text data. – 2023. – № 3 (55). – С. 19-26. – URL: https://kelmczasopisma.com/ua/viewpdf/10493, free (date of the application 12.11.2024.).