Концепція латерального мисленні Е. Боно як основа активізації творчої діяльності майбутніх інженерів-педагогів

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті розглянуто підходи до адаптації концепції латерального мислення Е. Боно в процесі професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів в умовах впровадження інноваційних технологій. Серед методів цієї концепції подано такі, як методи: "Плюс – мінус – цікаво"; "Наслідки і результат"; "Альтернативи, можливості, вибір", "Цілі, напрями, задачі", "Шість капелюхів мислення". Їх використання в процесі організації навчальних тренінгів, ділових ігор, вирішення кейсів сприяє активізації творчої діяльності студентів.
The article discusses approaches to adapt the concert of lateral thinking E. Bono in the training of future engineers and educators in terms if innovative technologies. This is due to the fact that today there is a contradiction between the demands of society to the formation of the engineer-teacher as an innovative personality and lack of development of the necessary tools to enhance the creative work of these professionals. Contradiction amplified active introduction to the educational process of innovative technologies (training sessions, business games, and other cases). The key notion of concepts a concept E. Bono lateral (non-standard) thinking. This thinking is understood as a specific information processing, which aims to replace the existing models stereotyped perception of the world to an alternative. This becomes possible due to the fact that people in the chaos of information is suitable idea. According to scientists, this kind of thinking available to anyone who wants to find in any problematic situation something new.

Опис

Ключові слова

ділова гра, кейс, тренінг, business games, engineer-teacher, case, concept, lateral thinking, method, creative activities, training

Бібліографічний опис

Штефан Л. В. Концепція латерального мисленні Е. Боно як основа активізації творчої діяльності майбутніх інженерів-педагогів / Л. В. Штефан // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2014. – № 2. – С. 27-33.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в