Педагогічна акме-технологія формування відповідальності професіоналів-лідерів у процесі професійної підготовки
Дата
2020
DOI
https://doi.org/10.20998/2078-7782.2020.4.01
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Стаття присвячена проблемі формування відповідальності професіоналів-лідерів в процесі підготовки в університеті. Автори бачать вирішення цієї проблеми шляхом розробки спеціальної педагогічної акме-технології. В роботі представлені характеристики структурних компонентів запропонованої технології (концептуальної, змістовної, процесуальних частин і програмно-методичного забезпечення). В ході дослідження визначено педагогічні умови формування відповідальності професіоналів-лідерів. Проаналізовано результати проведеного дослідження по встановленню впливу блоків факторів на сформованість відповідальності майбутніх професіоналів-лідерів в процесі підготовки в університеті.
The article is devoted to the problem of formation of responsibility among leader-professionals during the process of professional education at the university. The authors note that the solution to this problem is possible by developing a special pedagogical acme-technology. The paper presents characteristics of structural components of proposed technology (concept, content, procedural parts, software and methodology). In the course of this study, the pedagogical conditions for the formation of responsibility among leader-professionals were determined. The results of this study on the establishment of the influence of factor units on the responsibility formation of future leader-professionals in the process of their professional education at the university are discussed.
The article is devoted to the problem of formation of responsibility among leader-professionals during the process of professional education at the university. The authors note that the solution to this problem is possible by developing a special pedagogical acme-technology. The paper presents characteristics of structural components of proposed technology (concept, content, procedural parts, software and methodology). In the course of this study, the pedagogical conditions for the formation of responsibility among leader-professionals were determined. The results of this study on the establishment of the influence of factor units on the responsibility formation of future leader-professionals in the process of their professional education at the university are discussed.
Опис
Ключові слова
блоки факторів, відповідальність, педагогічна акме-технологія, педагогічне дослідження, педагогічні умови, структурні компоненти, чинники впливу, характеристика акме-технології, університет, factor units, responsibility, pedagogical acme-technology, pedagogical research, pedagogical conditions, structural components, factors of influence, characteristics of acme-technology, university
Бібліографічний опис
Дубініна О. М. Педагогічна акме-технологія формування відповідальності професіоналів-лідерів у процесі професійної підготовки / Оксана Дубініна, Ольга Ігнатюк, Наталія Середа // Теорія і практика управління соціальними системами. – 2020. – № 4. – С. 3-13.