Визначення маркетингової сутності конкурентної політики підприємства
Loading...
Date
Authors
item.page.orcid
item.page.doi
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Національна академія Національної гвардії України
Abstract
В доповіді доведено, що конкурентна політика охоплює заходи і підходи, які підприємство використовує для забезпечення свого лідерства на ринку та збереження стійкості в умовах ринкової конкуренції. Створення стратегічних альянсів з постачальниками, партнерами або навіть конкурентами може допомогти підприємству зміцнити свої позиції: спільні дослідницькі проекти або виробничі програми; кооперація з великими замовниками або дистриб'юторами для зменшення витрат і розширення ринку збуту; партнерство з науковими установами для розробки нових технологій.
Description
Citation
Дьякова Н. М. Визначення маркетингової сутності конкурентної політики підприємства [Електронний ресурс] / Н. М. Дьякова // Теоретичні та практичні аспекти забезпечення розвитку фінансово-економічних систем в умовах трансформаційних змін : зб. тез доп. міжвуз. наук.-практ. конф., 14 листопада 2024 р. : електрон. вид. / гол. оргком. Р. О. Кайдалов ; Національна академія Національної гвардії України. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2024. – С. 38-40. – Отримано з https://nangu.edu.ua/uploads/files/%D0%97%D0%91%D0%86%D0%A0%D0%9D%D0%98%D0%9A%20_14%20.11%20.24%20%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D1%82%D0%B5%D0%B7%20%D0%B4%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B5%D0%B9.pdf, вільний (дата звернення: 25.11.2024 р.).