Визначення маркетингової сутності конкурентної політики підприємства
Ескіз недоступний
Дата
2024
Автори
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Національна академія Національної гвардії України
Анотація
В доповіді доведено, що конкурентна політика охоплює заходи і підходи, які підприємство використовує для забезпечення свого лідерства на ринку та збереження стійкості в умовах ринкової конкуренції. Створення стратегічних альянсів з постачальниками, партнерами або навіть конкурентами може допомогти підприємству зміцнити свої позиції: спільні дослідницькі проекти або виробничі програми; кооперація з великими замовниками або дистриб'юторами для зменшення витрат і розширення ринку збуту; партнерство з науковими установами для розробки нових технологій.
Опис
Ключові слова
конкурентна політика, маркетинг, економіка, попит, пропозиція, промислові підприємства
Бібліографічний опис
Дьякова Н. М. Визначення маркетингової сутності конкурентної політики підприємства [Електронний ресурс] / Н. М. Дьякова // Теоретичні та практичні аспекти забезпечення розвитку фінансово-економічних систем в умовах трансформаційних змін : зб. тез доп. міжвуз. наук.-практ. конф., 14 листопада 2024 р. : електрон. вид. / гол. оргком. Р. О. Кайдалов ; Національна академія Національної гвардії України. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2024. – С. 38-40. – Отримано з https://nangu.edu.ua/uploads/files/%D0%97%D0%91%D0%86%D0%A0%D0%9D%D0%98%D0%9A%20_14%20.11%20.24%20%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D1%82%D0%B5%D0%B7%20%D0%B4%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B5%D0%B9.pdf, вільний (дата звернення: 25.11.2024 р.).