Визначення маркетингової сутності конкурентної політики підприємства

Loading...
Thumbnail Image

Date

item.page.doi

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Національна академія Національної гвардії України

Abstract

В доповіді доведено, що конкурентна політика охоплює заходи і підходи, які підприємство використовує для забезпечення свого лідерства на ринку та збереження стійкості в умовах ринкової конкуренції. Створення стратегічних альянсів з постачальниками, партнерами або навіть конкурентами може допомогти підприємству зміцнити свої позиції: спільні дослідницькі проекти або виробничі програми; кооперація з великими замовниками або дистриб'юторами для зменшення витрат і розширення ринку збуту; партнерство з науковими установами для розробки нових технологій.

Description

Citation

Дьякова Н. М. Визначення маркетингової сутності конкурентної політики підприємства [Електронний ресурс] / Н. М. Дьякова // Теоретичні та практичні аспекти забезпечення розвитку фінансово-економічних систем в умовах трансформаційних змін : зб. тез доп. міжвуз. наук.-практ. конф., 14 листопада 2024 р. : електрон. вид. / гол. оргком. Р. О. Кайдалов ; Національна академія Національної гвардії України. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2024. – С. 38-40. – Отримано з https://nangu.edu.ua/uploads/files/%D0%97%D0%91%D0%86%D0%A0%D0%9D%D0%98%D0%9A%20_14%20.11%20.24%20%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D1%82%D0%B5%D0%B7%20%D0%B4%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B5%D0%B9.pdf, вільний (дата звернення: 25.11.2024 р.).

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By