Дослідження методичної сутності традиційних і сучасних концепцій маркетингу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Полтавський державний аграрний університет

Анотація

В доповіді доведено, що у сучасному маркетингу ключову роль відіграють інновації, цифрові технології та зосередженість на довгострокових стосунках із клієнтами, що допомагає компаніям краще адаптуватися до змін у ринковому середовищі та задовольняти потреби сучасних споживачів. Кожна з концепцій маркетингу має свої унікальні переваги та недоліки. Вибір стратегії залежить від специфіки бізнесу, цільової аудиторії та умов ринку. Інтеграція різних концепцій дозволяє компаніям більш ефективно реагувати на зміни в середовищі та задовольняти потреби споживачів.

Опис

Бібліографічний опис

Жуга Д. Дослідження методичної сутності традиційних і сучасних концепцій маркетингу [Електронний ресурс] / Жуга Дар'я ; наук. керівник Перерва Петро // Бухгалтерський облік, контроль та аналіз в умовах інституційних змін : зб. наук. праць 7-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 31 жовтня 2024 р., м. Полтава / гол. оргком. Н. Канцедал ; Полтавський державний аграрний університет. – Електрон. текст. дані. – Полтава : ПДАУ, 2024. – С. 988-990. – Отримано з https://drive.google.com/file/d/1D0af4IRnGzC4hrV5tDD6-TG-TiklPBR4/view, вільний (дата звернення 28.11.2024 р.).

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в