Психологія досягнення успіху як напрям розвитку конкурентоспроможності майбутніх ІТ-фахівців
Дата
2013
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
У статті аналізується актуальність впровадження дисципліни "Психологія досягнення успіху" в навчально-виховний процес для розвитку конкурентоспроможності майбутніх ІТ-фахівців. Зазначено проблеми формування конкурентоспроможності фахівців у технічних університетах. Висвітлено дослідження успішності в зарубіжній та вітчизняній психології. Особлива увага приділяється визначенню дефініції "успіх". Розглянуто особливості введення поняття успішності в категоріальний апарат психолого-педагогічного аналізу освітнього процесу. Визначено роль акмеологічного аспекту для розвитку професіоналізму майбутнього інженера-програміста.
In the article actuality of introduction of discipline is analysed "Psychology of achievement of success" with a educational process on development of competitiveness of future ІТ-specialists. The problems of forming of competitiveness of specialists are marked in technical universities. Research of success is reflected with foreign and home psychology. The special attention is spared to determination of definition "success". The features of introduction of concept of success are considered with the category vehicle of psychological and pedagogical analysis of educational process. The role of аcmeological aspect is certain for development of professionalism of future engineer-programmer.
In the article actuality of introduction of discipline is analysed "Psychology of achievement of success" with a educational process on development of competitiveness of future ІТ-specialists. The problems of forming of competitiveness of specialists are marked in technical universities. Research of success is reflected with foreign and home psychology. The special attention is spared to determination of definition "success". The features of introduction of concept of success are considered with the category vehicle of psychological and pedagogical analysis of educational process. The role of аcmeological aspect is certain for development of professionalism of future engineer-programmer.
Опис
Ключові слова
акмеологія, професіоналізм, psychology, success, acmeology, competitiveness, professionalism
Бібліографічний опис
Гура Т. В. Психологія досягнення успіху як напрям розвитку конкурентоспроможності майбутніх ІТ-фахівців / Т. В. Гура // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2013. – № 4. – С. 105-111.