Маркетингове забезпечення діяльності підприємства в умовах діджиталізації економіки

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Видавництво Львівської політехніки

Анотація

Доведено, що діджиталізація визначає нові підходи до ведення бізнесу, вимагаючи від підприємств активного впровадження цифрових маркетингових стратегій для залучення та утримання клієнтів. Підприємства повинні постійно адаптувати свої маркетингові стратегії, реагуючи на зміни в поведінці споживачів та технологічних інноваціях.

Опис

Ключові слова

діджиталізація, маркетингові технології, впровадження, економка, ефективність, споживачі

Бібліографічний опис

Щебетова А. О. Маркетингове забезпечення діяльності підприємства в умовах діджиталізації економіки [Електронний ресурс] / А. О. Щебетова, П. Г. Перерва // Маркетинг і логістика в системі менеджменту: виклики цифрової глобалізації = Marketing and logistics in the management system: challenges of digital globalization : тези доп. 15-ї Міжнар. наук.-практ. конф., пам'яті професора Євгена Крикавського, Львів, 17–18 жовтня 2024 р. – Електрон. текст. дані. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2024. – С. 436-438. – Отримано з: https://science.lpnu.ua/sites/default/files/attachments/2024/oct/36215/zbirnikml2024fin1111.pdf, вільний (дата звернення: 25.10.2024).

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в