Роль штучного інтелекту в маркетинговій діяльності
Loading...
Date
item.page.orcid
item.page.doi
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Одеський національний технологічний університет
Abstract
Штучний інтелект полегшує аналіз та взаємодію з цільовою аудиторією, що сприяє збільшенню прибутку. Впровадження штучного інтелекту у бізнес дозволяє скоротити витрати та підвищити конкурентоспроможність.
Description
Citation
Гарна У. Ю. Роль штучного інтелекту в маркетинговій діяльності / Гарна У. Ю., Ілляшенко С. М. // Стан, досягнення та перспективи інформаційних систем і технологій – 2024 : матеріали 24-ї Всеукр. наук.-техн. конф. молодих вчених, аспірантів та студентів, Одеса, 18–19 квіт. 2024 р. / Одес. нац. акад. харч. технологій. – Одеса : ОНАХТ, 2024. – С. 338-339.