Роль штучного інтелекту в маркетинговій діяльності

Loading...
Thumbnail Image

Date

item.page.orcid

item.page.doi

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Одеський національний технологічний університет

Abstract

Штучний інтелект полегшує аналіз та взаємодію з цільовою аудиторією, що сприяє збільшенню прибутку. Впровадження штучного інтелекту у бізнес дозволяє скоротити витрати та підвищити конкурентоспроможність.

Description

Citation

Гарна У. Ю. Роль штучного інтелекту в маркетинговій діяльності / Гарна У. Ю., Ілляшенко С. М. // Стан, досягнення та перспективи інформаційних систем і технологій – 2024 : матеріали 24-ї Всеукр. наук.-техн. конф. молодих вчених, аспірантів та студентів, Одеса, 18–19 квіт. 2024 р. / Одес. нац. акад. харч. технологій. – Одеса : ОНАХТ, 2024. – С. 338-339.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By