Соціально-відповідальний маркетинг як інструмент інтеграції людей з особливими потребами у ринок праці

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Опис

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Соціально-відповідальний маркетинг як інструмент інтеграції людей з особливими потребами у ринок праці [Електронний ресурс] / Д. В. Райко, Г. В. Паймаш, В. О. Бондаренко // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 18-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 19-22 листопада 2024 р. / гол. Є. І. Сокол ; оргком.: Р. П. Мигущенко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 502-503. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84369.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в