Соціально-відповідальний маркетинг як інструмент інтеграції людей з особливими потребами у ринок праці
Дата
2024
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
бізнес, конкурентоспроможність, ринкові відносини, економічна діяльність, маркетинг, трудова діяльність, інвалідність
Бібліографічний опис
Райко Д. В. Соціально-відповідальний маркетинг як інструмент інтеграції людей з особливими потребами у ринок праці [Електронний ресурс] / Д. В. Райко, Г. В. Паймаш, В. О. Бондаренко // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 18-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 19-22 листопада 2024 р. / гол. Є. І. Сокол ; оргком.: Р. П. Мигущенко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 502-503. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84369.