Маркетинг сталого розвитку: просування екологічно чистих продуктів на українському ринку

Ескіз

Дата

2024

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Опис

Ключові слова

екологічна свідомість, навколишнє середовище, маркетинг, натуральні продукти, підприємницька діяльність, ринкові відносини

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Маркетинг сталого розвитку: просування екологічно чистих продуктів на українському ринку [Електронний ресурс] / Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 18-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 19-22 листопада 2024 р. / гол. Є. І. Сокол ; оргком.: Р. П. Мигущенко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 434-435. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84372.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в