Маркетинг сталого розвитку: просування екологічно чистих продуктів на українському ринку
Дата
2024
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
екологічна свідомість, навколишнє середовище, маркетинг, натуральні продукти, підприємницька діяльність, ринкові відносини
Бібліографічний опис
Райко Д. В. Маркетинг сталого розвитку: просування екологічно чистих продуктів на українському ринку [Електронний ресурс] / Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 18-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 19-22 листопада 2024 р. / гол. Є. І. Сокол ; оргком.: Р. П. Мигущенко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 434-435. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84372.