Інклюзивний маркетинг як інструмент розвитку потенціалу людей з особливими потребами: нові можливості та виклики

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний біотехнологічний університет

Анотація

Опис

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Інклюзивний маркетинг як інструмент розвитку потенціалу людей з особливими потребами: нові можливості та виклики [Електронний ресурс] / Райко Д. В., Паймаш Г. В., Кролівець І. В. // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі : тези доп. 3-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 5 листопада 2024 р. / Держ. біотехн. ун-т. – Електрон. текст. дані. – Харків : ДБТУ, 2024. – С. 244-245. – 1 електрон. опт. диск (CD-ROM); 12 см. – Назва з тит. екрана.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в