Вплив культурних відмінностей на розробку глобальних маркетингових стратегій

Ескіз недоступний

Дата

2024

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Опис

Ключові слова

економічна діяльність, маркетинг, ринкові відносини, моделі міжкультурної комунікації, приклади адаптації брендів, рекомендації для компаній, бізнес

Бібліографічний опис

Дрепін І. М. Вплив культурних відмінностей на розробку глобальних маркетингових стратегій [Електронний ресурс] / І. М. Дрепін, Д. В. Райко // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 18-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 19-22 листопада 2024 р. / гол. Є. І. Сокол ; оргком.: Р. П. Мигущенко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 376-377. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84449.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в