Методологічне значення кордоцентризму для філософії освіти
Ескіз недоступний
Дата
2024
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
кордоцентризм, філософія освіти, моральна кризи, "філософія серця", успіх виховання, освітній процес, філософська культура ума
Бібліографічний опис
Войтків Л. В. Методологічне значення кордоцентризму для філософії освіти [Електронний ресурс] / Л. В. Войтків // Філософія в сучасному світі : матеріали 5-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 22-24 листопада 2024 р. / ред. кол. О. О. Дольська, Я. В. Тарароєв, А. В. Кіпенський, [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2024. – С. 57–59.