Методологічне значення кордоцентризму для філософії освіти

Ескіз недоступний

Дата

2024

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Опис

Ключові слова

кордоцентризм, філософія освіти, моральна кризи, "філософія серця", успіх виховання, освітній процес, філософська культура ума

Бібліографічний опис

Войтків Л. В. Методологічне значення кордоцентризму для філософії освіти [Електронний ресурс] / Л. В. Войтків // Філософія в сучасному світі : матеріали 5-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 22-24 листопада 2024 р. / ред. кол. О. О. Дольська, Я. В. Тарароєв, А. В. Кіпенський, [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2024. – С. 57–59.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в