Економічна сутність інноваційної сприйнятності технологічних продуктів

Ескіз

Дата

2024

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харківський національний автомобільно-дорожній університет

Анотація

В доповіді обгрунтовано, що економічна сутність інноваційної сприйнятності технологічних продуктів полягає у здатності ринку, підприємств і споживачів приймати, адаптувати та впроваджувати нові технології, що сприяє підвищенню конкурентоспроможності, ефективності виробництва і стійкому економічному зростанню. Інноваційна сприйнятність є важливим показником розвитку економіки та готовності суспільства до прийняття змін, що втілюються через технологічні нововведення.

Опис

Ключові слова

інноваційна сприйнятність, технологічні продукти, виробництво, продаж, ринок, еволюція змін, промислові підприємства

Бібліографічний опис

Лисенко А. М. Економічна сутність інноваційної сприйнятності технологічних продуктів [Електронний ресурс] / А. М. Лисенко, П. Г. Перерва // Сучасні напрямки розвитку менеджменту та економіки в умовах VUCA-світу : зб. матеріалів 2-ї міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, м. Харків, 14 листоп. 2024 р. / Харків. нац. автомобільно-дорожній ун-т. – Електрон. текст. дані. – Харків : ХНАДУ, 2024. –С. 119-121. – Отримано з https://fmab.khadi.kharkov.ua/fileadmin/F-FUB/%D0%A3%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D1%96%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D1%82%D0%B0_%D0%B0%D0%B4%D0%BC%D1%96%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F/Material_konf_2024.pdf, вільний (дата звернення: 23.12.2024).

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в