Формування комплексу маркетингу для школи танців
Вантажиться...
Дата
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
University of Economics and Humanities
Анотація
В доповіді визначено, що для визначення ефективності маркетингових заходів важливо збирати дані: аналіз відвідуваності та продажів, опитування клієнтів щодо задоволеності, коригування стратегії залежно від результатів. Грамотно побудований маркетинговий комплекс допоможе залучити нових клієнтів, утримати існуючих і забезпечити стабільний розвиток школи танців.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Косенко О. П. Формування комплексу маркетингу для школи танців / О. П. Косенко, С. А. Косенко // Marketing of innovations. Innovations in marketing : materials of the Intern. Sci. Internet Conf., December, 2024 / ed. Sergii Illiashenko. – Bielsko-Biala : UEH, 2024. – P. 89-91.