Формування комплексу маркетингу для школи танців

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

University of Economics and Humanities

Анотація

В доповіді визначено, що для визначення ефективності маркетингових заходів важливо збирати дані: аналіз відвідуваності та продажів, опитування клієнтів щодо задоволеності, коригування стратегії залежно від результатів. Грамотно побудований маркетинговий комплекс допоможе залучити нових клієнтів, утримати існуючих і забезпечити стабільний розвиток школи танців.

Опис

Бібліографічний опис

Косенко О. П. Формування комплексу маркетингу для школи танців / О. П. Косенко, С. А. Косенко // Marketing of innovations. Innovations in marketing : materials of the Intern. Sci. Internet Conf., December, 2024 / ed. Sergii Illiashenko. – Bielsko-Biala : UEH, 2024. – P. 89-91.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в