Уточнення сутності поняття "маркетингові ризики"

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

University of Economics and Humanities

Анотація

Опис

Бібліографічний опис

Шипуліна Ю. С. Уточнення сутності поняття "маркетингові ризики" / Шипуліна Ю. С., Божков Д. С. // Marketing of innovations. Innovations in marketing : materials of the Intern. Sci. Internet Conf., December, 2024 / ed. Sergii Illiashenko. – Bielsko-Biala : UEH, 2024. – P. 116-118.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в