Розвиток практики використання інструментів цифрового маркетингу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

University of Economics and Humanities

Анотація

Опис

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Розвиток практики використання інструментів цифрового маркетингу / Райко Д. В., Паймаш Г. В., Кролівець І. В. // Marketing of innovations. Innovations in marketing : materials of the Intern. Sci. Internet Conf., December, 2024 / ed. Sergii Illiashenko. – Bielsko-Biala : UEH, 2024. – P. 287-290.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в