Формування маркетингових інструментів управління підприємством у повоєнний період

Ескіз

Дата

2024

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Опис

Ключові слова

економічна діяльність, маркетинг, управління, підприємницька діяльність, цифровізація, бізнес

Бібліографічний опис

Ларка Л. С. Формування маркетингових інструментів управління підприємством у повоєнний період / Ларка Л. С. // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 2-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 26-27 листопада 2024 р. : у 2 ч. Ч. 1 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 217-219.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в