Маркетингові стратегії повоєнного готельно-туристичного бізнесу в Україні

Ескіз

Дата

2024

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетинг, маркетингові стратегії, готельно-ресторанний бізнес, готельно-ресторанна справа, повоєнний період, туристична привабливість

Бібліографічний опис

Кітченко О. М. Маркетингові стратегії повоєнного готельно-туристичного бізнесу в Україні / Кітченко О. М., Коваленко О. В. // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 2-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 26-27 листопада 2024 р. : у 2 ч. Ч. 1 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 173-175.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в