Аналіз впливу контент-маркетингу на формування іміджу бренду та залучення цільової аудиторії через інтернет
Дата
2024
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетинг, контент-маркетинг, імідж, бренд, цифровий світ, цільова аудиторія
Бібліографічний опис
Кітченко О. М. Аналіз впливу контент-маркетингу на формування іміджу бренду та залучення цільової аудиторії через інтернет / Кітченко О. М., Лялько К. А. // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 2-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 26-27 листопада 2024 р. : у 2 ч. Ч. 1 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 176-178.