Як психологія бренду впливає на діяльність медичних стартапів на прикладі стартапу Health Helper
Дата
2024
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
SSPG Publish
Анотація
Опис
Ключові слова
психологічний брендинг, сприйняття, медичні стартапи, інформаційні технології, емоції, медичні пристрої, інновації
Бібліографічний опис
Сергієнко О. А. Як психологія бренду впливає на діяльність медичних стартапів на прикладі стартапу Health Helper [Електронний ресурс] / Сергієнко Олена Андріанівна, Калашник Марія Юріївна // Future of science: innovations and perspectives : proc. of the 2nd Intern. sci. and practical conf., December 23-25, 2024 / ed. Komarytskyy M. L. – Electronic text data. – Stockholm : SSPG Publish, 2024. – P. 360-364. – Отримано з: https://sci-conf.com.ua/ii-mizhnarodna-naukovo-praktichna-konferentsiya-future-of science-innovations-and-perspectives-23-25-12-2024-stokgolm-shvetsiya-arhiv/., вільний (дата звернення 08.01.2025 р.).