Як психологія бренду впливає на діяльність медичних стартапів на прикладі стартапу Health Helper

Ескіз

Дата

2024

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

SSPG Publish

Анотація

Опис

Ключові слова

психологічний брендинг, сприйняття, медичні стартапи, інформаційні технології, емоції, медичні пристрої, інновації

Бібліографічний опис

Сергієнко О. А. Як психологія бренду впливає на діяльність медичних стартапів на прикладі стартапу Health Helper [Електронний ресурс] / Сергієнко Олена Андріанівна, Калашник Марія Юріївна // Future of science: innovations and perspectives : proc. of the 2nd Intern. sci. and practical conf., December 23-25, 2024 / ed. Komarytskyy M. L. – Electronic text data. – Stockholm : SSPG Publish, 2024. – P. 360-364. – Отримано з: https://sci-conf.com.ua/ii-mizhnarodna-naukovo-praktichna-konferentsiya-future-of science-innovations-and-perspectives-23-25-12-2024-stokgolm-shvetsiya-arhiv/., вільний (дата звернення 08.01.2025 р.).

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в